- Op de verhuur van ruimtes van het Ming Zen Centrum zijn onderstaande Algemene voorwaarden van toepassing.
- Door de bevestiging van de boeking ontstaat een betalingsverplichting van het volledige bedrag zoals vermeld op de huurbevestiging en/of factuur.
- De betaling dient vooraf op onze bankrekening te zijn bijgeschreven.
- Indien de boeking wordt geannuleerd binnen 4 tot 6 weken voor aanvang wordt 30% van het factuurbedrag in rekening gebracht. Bij annulering tussen de 2 weken en 4 weken voor aanvang wordt 50% van het factuurbedrag in rekening gebracht. Bij annulering binnen 2 weken voor aanvang wordt het volledige factuurbedrag in rekening gebracht.
- Indien er een serie dagdelen is geboekt geldt de eerste dag van die serie als peildatum voor punt 3.
- Annuleren kan uitsluitend schriftelijk per brief of email. Indien in de huurbevestiging andere afspraken over annulering zijn opgenomen vervalt dit punt.
- Ming Zen Centrum behoudt zich het recht voor personen die de normale gang van zaken verstoren te verwijderen zonder restitutie van het betaalde bedrag.
- De gehuurde ruimte(s) dient opgeruimd, schoon en in de originele staat achtergelaten te worden. Indien dit niet gebeurt, worden er achteraf extra kosten in rekening gebracht.
- Na gebruik van de keuken en receptie dient de zaak opgeruimd en schoon achtergelaten te worden. Indien dit niet gebeurt, worden er achteraf extra kosten in rekening gebracht.
- Mocht er schade zijn opgetreden aan het pand, de ruimtes of de eigendommen van Ming Zen Centrum dan wordt dit vergoed door de huurder.
- Ming Zen Centrum is niet aansprakelijk voor vermissing, diefstal of beschadiging van de eigendommen van uw deelnemers.
- Door het boeken van onze ruimte gaat u akkoord met deze voorwaarden.